Två steg närmare

Publicerad 2013-12-07 12:51:10 i Bloggen,

Har nu kommit två stora steg närmare vår resa, det är inte ens en månad kvar! Känns helt sinnessjukt, nu är det äntligen på gång!!! Bokade resan igår, och som ni ser flyger vi från Oslo Rygge till Milano Bergamo den 31 december. 
 
 
 
Vår resa kommer att ta avstamp här från Östersund, Nabotåget till Trondheim och sedan buss därifrån till Oslo. I Oslo måste vi nog övernatta en natt, och det blir väl antagligen hos någon av mina bröder. På resdagen får vi iaf skjuts av min äldre bror Sebastian från centrala Oslo till Oslo Rygge som ligger ett par mil utanför själva centrum! 
 
När vi sedan kommer fram till Italien är det fortfarande lite luddigt hur vi ska göra... Vi ska iaf på något vis ta oss från Milano till Cuneo, och sedan därifrån till den lilla byn Andonno där vi har ett hus som vi kommer att bo i! Så ifall min pappa är kvar där nere så hämtar han oss, ifall han redan har åkt hem så får vi antingen hämtning utav hans föredetta sambo Pernilla eller så får vi helt enkelt ta en buss! 
 
Det känns jävligt skönt att ha det här gjort, nu är det verkligen på gång och det finns ingen återvändo! :D 
Men som ni även kan se så blev det en hel del dyrare än vad vi väntat oss... Och detta beror på att resan var endast sjukt billig ifall man inte hade någon packning utöver handbagaget :/ Och det var ju inget riktigt alternativ då vi behöver skidutrustning och hela rubbet! 
 
 
Så långt har vi kommit på reseplaneringen än så länge, sen beställde jag även två par trekkers igår kväll ifrån sport-conrad.de. Trekkers, för dem som inte vet vad det är, är som en extern turbindning som man sätter på originalbindningen på skidan! För att få  en lös häl alltså och kunna vandra upp i backarna! 
 
 
 
OBS!
Vill be så hemskt mycket om ursäkt för utseendet på designen på bloggen för er med en viss upplösning, jag jobbar hårt för att lösa detta men det går inte riktigt som jag vill... 
 
 

Tack för mig, sprid vårt namn, och ha en fortsatt bra helg! 
               
             //- Yours truly, Love Larson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej